poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Wesołych! Pyszne wkrętnki donuciki


Wszędzie już Wam złożyłam życzenia tylko jeszcze nie tutaj :)
Życzę Wam  wesołych, spokojnych a przede wszystkim słodkich świąt.
I zeszczę zdrowych, żebyście nie siedzieli tak jak ja ze śpikami po pas :)



A oto nowości:


Tak jak prosiliście - pyszne wkrętki donuty z czekoladą, jedną parę nawet upiekłam dla siebie :)
Kosztują 9.99 zł

 A oto drugi kolor kurek, tym razem Szalone niebieszczaki
9,00zł



Nowości jak zawsze dostępne od ręki na

nietooperek@o2.pl

3 komentarze:

  1. Oj ta, oj tam mnie nie chodzi kto miał pirwszy :) Takie tylko moje małe spostrzeżenie :):)

    Pozdrawiam ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh god! they are sooo cute! I really love them :) Btw, your blog is so interesting and inspiring, would you like to follow each other? xoxo

    OdpowiedzUsuń